torsdag 7 april 2011

JAG ÄR NÖJD

Det började redan igår..b
Fick reda på att jag skulle få tillbaka massa pengar på skatten, sen med tanke på min helg så är jag fett nöjd med den!

På fredag blir det antagligen bio med elise, madde och lenny. Lördag blir det jobb, sen hem o fixa mig för att sedan fira allra bästa sofia! På söndag drar jag mig ner till vänersborg för att träffa en kompis,bella, som jag inte träffat på evigheter. Sover där för att sedan åka till trollis och bli klippt och färga utväxten av sofia. Sen tillbaka till uddevalla för att möta upp elise o åka med henne hem.

Innan jag skulle gå o lägga mig igår skrev alex att vi hade inställd religion för vår lärare var sjuk, vilket betyder att vi hade inställd svenska också = ledig dag!!
Sen ringde jag ett samtal idag och blev glatt överaskad.
DET GÅR BRA NU!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar